תקנון אתר

המידע שלפניכם הוא חלק בלתי נפרד מהזמנת שירותי התיירות ומהווה יחד עם פרטי ההזמנה את הסכם ההתקשרות בין החברה לבין הנוסע. במקרה של מחלוקת, תנאים אלה יהיו המחייבים, ולא ניתן יהיה לטעון כי מי מהנוסעים לא קרא או לא הופנה לתנאים אלה.

‘לוקס טרוול’ מבית חברת ריץ טרוול בע”מ  ח.פ 516773173 ואשר משרדיה הראשיים ברחוב בעלי המלאכה 203, נתיבות

מדיניות הפרטיות של החברה

בהתאם לסעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981, חברת ריץ טרוול בע”מ (להלן: לוקס-טרוול) ו/או אתר האינטרנט שלה מחויבים לשמירה על פרטיות הגולשים, הנרשמים לתפוצת הדיוורים או מועדון הלקוחות. ללוקס-טרוול מאגר מידע הכולל את כל המתעניינים, בכפוף לאישורם להיכלל בו. לוקס-טרוול מבהירה כי לא יעשה שימוש במידע זה, שנשמר בסודיות, אלא עבור דיוורים הקשורים לחברה ובאישור הנמענים. המטרה המרכזית של המאגר היא לשמור על קשר עם הלקוחות ולהציע הצעות בתחום התיירות למי שהביעו הסכמה לכך. בכל דיוור ייכלל קישור להסרה ממאגר המידע. המאגר מנוהל בהתאם לחוק, עם מנהל מאגר מוסמך, ואין כל חובה למסירת פרטים – מסירת מייל או טלפון נתונה להסכמה בלבד. החברה אוספת אך ורק פרטי התקשרות הנמסרים מרצון ובהסכמה מלאה.

דיוור ישיר אלקטרוני והודעות SMS

הפרטים שסיפק המשתמש בכל פלטפורמה, כולל פייסבוק ואינסטגרם, ישמשו את החברה לצורך שליחת הודעות, לרבות הצעות למוצרים ועדכונים על מבצעים והטבות מיוחדות, דיוור פרסומי ו/או הודעות נוספות. ניתן בכל עת לבקש להסיר את עצמך מרשימת התפוצה של החברה על ידי שליחת בקשה למייל: [email protected]. חשוב לציין שהמלצה זו אינה מהווה תחליף לייעוץ משפטי אלא נועדה להציג את הנוהג המקובל בתחום השיווק הדיגיטלי.

כללי

כל הזמנה שמתבצעת במשרדינו נחשבת כבקשה בלבד עד לקבלת אישור סופי מהספקים השונים בחו”ל. התשלום עבור כל שירות אינו מהווה אישור סופי, אלא רק אישור על קבלת התשלום עבור שירות שהוזמן אך טרם אושר. שים לב: כל המחירים באתר הם “החל מ-” ומתייחסים לתאריך מסוים ולסוג חדר ספציפי ואינם משקפים מחיר לכל התאריכים, המסלולים או הספינות, בהתאם להוראות החוק.

שייט

תנאי הביטול בעסקה כפופים למדיניות דמי הביטול של חברת השייט. דמי הטיפול של “לוקס-טרוול” ייגבו ללא תלות בדמי הביטול של חברת השייט ועל פי שיקול דעתה של “לוקס-טרוול” מקבוצת אחים אברהמוף או מי מטעמה.

בחברות השייט השונות מוצעים מדי פעם חדרים במחיר מיוחד, במבצע או מסוג “גרנטי”. לידיעתך: בחדרים אלו חלים תנאים מיוחדים ומחמירים, לדוגמה: מספר החדר ניתן רק ביום העלייה לאונייה, ייתכן מעבר לחדר אחר במהלך השייט (בחברת MSC), אין הבטחה לחדרים סמוכים, סידור המיטות אינו ידוע מראש, ושדרוג חדר גרנטי עשוי להיות גם לקומה נמוכה יותר.

אם הוזמן תא עם מרפסת על בסיס גרנטי, ייתכן שהנוף מהמרפסת יהיה מוסתר או יפנה פנימה אל תוך האונייה.

כל הזמנה דורשת שליחה של צילומי דרכון בזמן ביצוע ההזמנה. אם מסיבה כלשהי הלקוח לא ישלח את הצילומים במועד, חברתנו לא תהיה אחראית לטעויות באיות, תוקף או כל בעיה אחרת שיכולה להיגרם כתוצאה מאי שליחת צילומי הדרכון בעת ההזמנה.

כל תיקון באיות השם לאחר שאושרה ההזמנה יגרור תשלום של 150$ לכל אדם.

במסלולי שייט מסוימים קיימת עצירה ביעדים שבהם נדרשת אשרת כניסה. הנוסע אחראי לבדוק ולטפל בהשגת האשרה הנדרשת.

המחירים עבור השייט מיועדים לבעלי דרכון ישראלי בלבד.

שינויים בהזמנה, כגון שינוי תאריך, שמות וכדומה, עשויים להחשב כביטול ההזמנה.

ביצוע הצ’ק-אין לאונייה הינו באחריות הלקוח. באפשרותכם לרכוש שירות ביצוע צ’ק אין מחברתנו בתשלום נוסף. אך חשוב להדגיש כי האחריות המלאה לוודא את ביצוע הצ’ק-אין ובדיקת התהליך היא על הנוסע בלבד. חברתנו לא תישא באחריות לכל בעיה בתהליך זה, אלא אם הבעיה דווחה אלינו לפחות 7 ימי עבודה לפני מועד הנסיעה.

חברות השייט אינן מתירות לנשים בהריון לעלות להפלגה החל משבוע מסוים. האחריות על הנוסעת היא לבדוק את תנאי העלייה המדויקים ולהצטייד באישור רופא המציין את שבוע ההיריון ואת כשירותה לשייט במועד ההפלגה.

במקרים מסוימים ייתכן שהנוסע יתבקש לשלם את עלות הטיפים מראש בארץ. במצב זה, לא יידרש לשלם טיפים נוספים באונייה.

ילדים אשר יוצאים לשייט לא עם הוריהם או האופטרופוס החוקי שלהם, יש צורך להצטייד באישור נוטריוני מהוריהם הביולוגיים ו/או מהאפוטרופוס החוקי שלהם.

אם אישור הוויזה שהנוסע קיבל למדינה מסוימת הוא לכניסה חד-פעמית, חברת השייט עשויה שלא לאפשר לנוסע לעלות לאונייה כיוון שזו נחשבת כניסה נוספת.

במקרה שלנוסע יש אישור עבודה בארה”ב (GREEN CARD), הדבר אינו מבטל את הצורך בוויזה לעלייה לאונייה, ובכל מקרה נדרש אישור מחברת השייט.

אם חברת השייט משנה את המסלול לאחר שהוויזה הונפקה, אין לחברת השייט כל מחויבות לדאוג להנפקה מחדש של הוויזה או לשנות את תאריך הוויזה.

סיורי החוף של האונייה: אין לחברתנו אחריות כלשהי על סיורי החוף המוצעים על ידי האונייה, לרבות המחיר, המסלול, האיכות, ההדרכה, וכדומה.

במידה וחברת השייט  מחליטה לשנות את מסלול ההפלגה מכל סיבה שהיא, אין לחברתנו או לחברת השייט כל מחויבות לכסות את העלויות הנדרשות לארגון מחדש של סיור החוף, בין אם הסיור הוזמן על ידי הלקוח או דרך חברתנו.

בהתאם לנהלי בטיחות של חלק מחברות השייט, ילדים מתחת לגיל 6 אינם מורשים לישון במיטה עליונה.

לתשומת לבכם, בחלק מהאוניות קיימות מעטפות ייעודיות לתשלום טיפים נוספים. מעטפה זו היא אופציונלית למי שרוצה להוסיף טיפ נוסף, אך היא אינה מחליפה את חובת התשלום בדלפק הקבלה.

בסיורי חוף פרטיים המאורגנים מראש מהארץ, יש לקחת בחשבון שהאוטובוסים עשויים להמתין מחוץ לשערי הנמל.

מסלולי השייט עשויים לכלול יעדים בהם מזג האוויר משתנה או טרופי, עם אפשרות לגשמים, רוחות חזקות ואף הוריקנים. חברת השייט ו/או לוקס טרוול מבית ריץ טרוול בע”מ, אינן נושאות באחריות למזג האוויר או לשינויים במסלול ובשירותים אחרים שאינם מסופקים עקב נסיבות שאינן בשליטתנו (כגון “כוח עליון”: אירועים שלא ניתן לצפות או למנוע, כולל מלחמה, פעולות טרור, מהומות, שביתות, אסונות טבע או גרעין, סיכוני בריאות, מגפות ונסיבות דומות).

חשוב לציין כי חברתנו ו/או הספק אינם מחויבים לתת חדרים סמוכים או לקבוע קומה, וכל בקשה בנושא זה תיעשה על בסיס זמינות בלבד וכבקשה.

בכל האוניות מתקיימים מופעים וערבי בידור, אך עקב עומס נוסעים, לעיתים אין מספיק מקומות ישיבה לכלל האורחים. מומלץ להזמין מקום מראש או להגיע מוקדם. בחלק מהחברות, ניתן להזמין מקום מראש בעת הצ’ק-אין לאונייה. חברתנו אינה אחראית לשמירת מקומות באירועים אלה.

לתשומת לבכם, חברות השייט עשויות לעדכן את מחיר ההפלגה במקרים של עליית מחירי הדלק.

במחירי “פלאש” של חברות השייט הולנד אמריקה ופרינסס, החדרים כפופים לדמי ביטול מלאים מיד עם ביצוע ההזמנה. הזמנה זו אינה ניתנת לשינוי, ואין אפשרות לקבל החזר במקרה של ביטול.

דמי ביטול לשייט

כל נוסע שמבצע הזמנה באתר או דרך סוכן נדרש לחתום על טופס גילוי נאות ולאשר את תנאי הביטול לשייט. מכיוון שלכל חברת שייט יש מדיניות ביטול שונה, התנאים נקבעים בהתאם להזמנה הספציפית שנעשתה.

טיסות שכר, טיסות ואשרת כניסה

טיסות שכר: שעות הטיסה עשויות להשתנות בהתאם לתקנות של טיסות השכר, וכך גם ייתכנו שינויים במסלול ובפרטי חברת התעופה. האחריות לכל עיכוב, שינוי, ביטול, אובדן או נזק לכבודה חלה על המוביל האווירי, בהתאם להוראות החוק. יש לעיין בתנאים הכלליים המופיעים על כרטיס הטיסה.

בחלק מחברות התעופה, כולל חברות סדירות (לדוגמא לוט), לא מוגשות ארוחות במהלך הטיסה. לרב ניתן לרכוש מזון בתשלום נוסף.

בטיסות סדירות, האחריות על כל שינוי או עיכוב היא של חברת התעופה בלבד, בהתאם לכללי התעופה הבינלאומיים.

לתשומת ליבכם, חברת התעופה אחראית בלעדית להושבה ולשירותי המזון במהלך הטיסה. בקשות הושבה או הזמנת ארוחה מיוחדת הנעשות על ידי הסוכן הן בגדר בקשה בלבד.

במספר חברות תעופה, לא ניתן להזמין הושבה מראש, ולסוכן אין שליטה על מפת ההושבה במטוס.

מדי פעם מוצעים מחירים מוזלים לטיסות במסגרת הזמנה קבוצתית. בכרטיסים והזמנות שהונפקו כחלק מכרטוס קבוצתי, לא ניתן לשנות את ההושבה מעבר למקומות שהוקצו לקבוצה. הושבת הנוסעים תתבצע לרוב רק לאחר השלמת הכרטוס של כל חברי הקבוצה, לרוב יומיים לפני מועד הטיסה.

על הלקוח ובאחריותו להגיע לשדה התעופה לפחות שלוש וחצי שעות לפני שעת ההמראה.

אשרות כניסה: למדינות שונות נדרשות אשרות כניסה שונות, ועל הנוסע לוודא מראש את הצורך בוויזה. כמו כן, חובתו של הנוסע לוודא כי ברשותו כל המסמכים הדרושים לכניסה למדינת היעד.

מלונות 

דירוגי המלונות נקבעים על ידי משרד התיירות המקומי בכל מדינה ואינם ניתנים להשוואה ישירה בין מדינות שונות או מול מלונות בארץ. אנו מחויבים להציג את דירוג המלון לפי המוסדות הרשמיים במדינה בה הוא נמצא, גם אם דירוג זה אינו תואם לרמות הדירוג בארץ או במדינות אחרות.

שעת קבלת החדרים במלון היא לרוב החל מ-15:00, ושעת העזיבה היא בדרך כלל ב-11:00, ללא קשר לשעת הטיסה.

במקרה של תפוסה מלאה, ספקי התיירות רשאים להעביר את האורחים למלון חלופי בדרגה דומה. האחריות על שיבוץ האורחים בחדרים היא של המלון, ולא ניתן להבטיח מראש סוג חדר ספציפי (כגון חדרים עם דלת מקשרת או חדרים צמודים וכו’..). כל בקשה היא בגדר בקשה בלבד ואינה מבטיחה חדר או קומה מסוימים אלא אם כן צוין בכתב.

השירותים במלון, כולל מיזוג האוויר, הם באחריות המלון בלבד. בחלק מהמלונות המיזוג עשוי להיכבות מעת לעת כחלק מצעדי חיסכון באנרגיה. ישנם מלונות בהם אין כלל מיזוג אוויר, ויש לוודא זאת בהזמנה מראש.

במרבית המלונות קיימת אפשרות למיטות נפרדות בחדרים זוגיים, ובחדרים לשלושה הנוספת היא לרוב מיטה מתקפלת או ספה נפתחת.

במדינות רבות, בתי המלון גובים מס תיירות מקומי שאינו קשור לחברתנו ומשולם ישירות למלון עבור כל לילה.

השכרת רכב

על השוכר ליידע את החברה אם גילו נמוך מ-25 ולדווח על כל המדינות בהן יבקר במסגרת ההזמנה. יש להגיע עם כרטיס אשראי בינלאומי בתוקף על שם הנהג ורישיון נהיגה בינלאומי. במקרים מסוימים, נהגים בגילאים מסוימים נדרשים לביטוח מיוחד או עשויים שלא להיות מבוטחים כלל.

תנאים כללים

הבטחת מחיר: הלקוח יכול להבטיח לעצמו את המחיר שנקבע להזמנה בתנאי שההזמנה שולמה במלואה במועד ביצועה וכרטוס חומר הנסיעה בוצע. אם לא התקבל התשלום המלא, כל עלייה בעלות שתיגרם כתוצאה משינויים בתעריפי הטיסות, שיעורי ההיטלים והמיסים בארץ או בחו”ל, שערי מטבעות מול הדולר או האירו, היטלי דלק, ושערי החליפין תחול על הנוסע.

דמי ביטול/שינוי: על כל ההזמנות יחולו דמי ביטול או שינוי מרגע אישורן, גם אם ההזמנה לא מומשה מכל סיבה שהיא. החתימה שלך מהווה אישור להזמנה.

תשלום בכרטיס אשראי יחויב בעמלת סליקה של 2%.

דרכון: יש לוודא כי תוקף הדרכון הוא לפחות חצי שנה ממועד החזרה מהנסיעה. עליך לבדוק אם נדרשות אשרות כניסה למדינות היעד, ולציין אם יש לך אזרחות זרה, אזרחות כפולה, תעודת מעבר, או אם קיבלת אשרת כניסה חד-פעמית ואתה עולה לשייט.

חיסונים יש לוודא המלצות משרד הבריאות. (ניתן לברר בטלפון 03-5634848 או באתר משרד הבריאות: (http://www.health.gov.il/pages/default.asp?maincat=73HYPERLINK “http://www.health.gov.il/pages/default.asp?maincat=73&catId=60″&HYPERLINK “http://www.health.gov.il/pages/default.asp?maincat=73&catId=60″catId=60 )

אזהרות מסע: על אף כי אינן מהוות אסמכתא חוקית לביטול ההזמנה, מומלץ לבדוק באם קיימת אזהרת מסע ליעד אליו הנך נוסע/ת. באתר:http://www.mfa.gov.il/MFAHeb/Sherut/travel+advisory .

ביטוח נוסעים ומטען: ביטוח לא ניתן לבצע באופן רטרואקטיבי. הביטוח יכסה את דמי הביטול רק במקרה של אשפוז אישי או מוות של קרוב משפחה מדרגה ראשונה. ההחזר הכספי יינתן ישירות ללקוח על ידי חברת הביטוח.

שער הדולר: שער הדולר לצורך חישוב העסקה ייקבע לפי שער העברות והמחאות גבוה.

תשלומים: במקרה של פריסת תשלומים בכרטיס אשראי דרכך חברתנו, ינתן חיוב  בריבית קבועה, כך שתהיה אפשרות לפריסה נוחה לבעל הכרטיס.

לתשומת לבך: במידה והעסקה הינה עסקת מכר מרחוק ניתן לבטלה לפי חוק הגנת הצרכן ובתנאי שיעמוד בתנאי החוק (יציאות מחיפה בלבד). 

כל העסקאות כפופות לסעיף 17ד’ לחוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, ולחובת “גילוי נאות בחבילות תיור”.

חוק הגנת הצרכן חל רק על מוצרי תיירות שמתחילים בארץ. קרוזים שמתחילים בחו”ל אינם מכוסים תחת חוק זה.

ההחזר הכספי יבוצע בדרך התשלום שבה שולמה ההזמנה, למעט תשלום במזומן. במקרה כזה, ההחזר יתבצע בצ’ק.

המצב הביטחוני בישראל וטענת ‘כוח עליון’: במקרה שבו עולה טענה של “כוח עליון”, ניסיון העבר מלמד כי ללקוח אין זכות לבטל את העסקה בהסתמך על טענה זו. בנוסף, גם במקרה של מלחמה כוללת, כפי שהוסבר בבתי המשפט בישראל, מלחמה במדינת ישראל נחשבת לתרחיש צפוי, ולכן אינה נחשבת ל”כוח עליון”.

האירועים הביטחוניים במדינה לא יאפשרו ללקוחות לבטל את העסקה ללא חיוב בדמי ביטול כפי שנקבע בהסכם הרכישה.

במקרה של מחלוקות, טענות, תלונות או בקשות לפיצוי ו/או עוגמת נפש, ובמידה ולא יינתן פתרון מקובל וראוי מצד חברתנו, מוסכם כי הסמכות לדון בנושא תינתן למוסד לבוררות של התאחדות סוכני הנסיעות בישראל, הממוקם ברח’ ביאליק 12, תל אביב.

צוות LUX לשירותכם!

השאירו לנו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.